- Предварителни, междинни и финални оценки
- Оценки на въздействието
Потребителски изследвания и анализи:
- Сегментиране на потребителите
- Генериране на идеи за нови продукти/услуги
- Разработване на нови продукти
- Позициониране и ре-позициониране на марки
- Анализи на пазарни сектори – туризъм, бързооборотни стоки, финанси, телекомуникации
Социологически проучвания и анализи:
- Анализи на рискови групи – деца и младежи в неравностойно положение, бежанци и търсещи закрила, малолетни и
непълнолетни извършители на противообществени прояви и престъпления и др. - Изследвания и анализи на социални проблеми
Обучения:
- Управление на стреса и конфликтите
- Стратегическо планиране
- Формиране и развитие на екипи
- Управление на промяната
- Проектно планиране по програми на ЕК и оперативни програми
- Маркетинг и маркетингови проучвания
Разработване на стратегии и планове за развитие на туризма на общинско и регионално ниво.
Потребителска психология и разбиране.