Оценки на проекти, програми, стратегии и политики

  • Предварителни, междинни и финални оценки
  • Оценки на въздействието

Потребителски изследвания и анализи:

  • Сегментиране на потребителите
  • Генериране на идеи за нови продукти/услуги
  • Разработване на нови продукти
  • Позициониране и ре-позициониране на марки
  • Анализи на пазарни сектори – туризъм, бързооборотни стоки, финанси, телекомуникации

Социологически проучвания и анализи:

  • Анализи на рискови групи – деца и младежи в неравностойно положение, бежанци и търсещи закрила, малолетни и
    непълнолетни извършители на противообществени прояви и престъпления и др.
  • Изследвания и анализи на социални проблеми

Обучения:

  • Управление на стреса и конфликтите
  • Стратегическо планиране
  • Формиране и развитие на екипи
  • Управление на промяната
  • Проектно планиране по програми на ЕК и оперативни програми
  • Маркетинг и маркетингови проучвания

Разработване на стратегии и планове за развитие на туризма на общинско и регионално ниво.
Потребителска психология и разбиране.